2010. június 12., szombat

barackos süti

Pénteken nagyon sok dolgom volt.Előre főztem hétvégére,egy csomó húst le kellett paníroznom,mert már fogytán volt a hűtőben és persze süti is kellett.Ezt a gyönyörű barackos pitét csináltam.A netten a mind megette oldalon találtam.Nagyon könnyű és finom a tésztája.Receptje:60dkg s.barackot meghámozni magját kivenni,20 dkg liszt,20dkg cukor/én csak 15dkg tettem bele/3 tojás,1 sütőpor,1 vaníliás cukor,20dkg vaj.A tojás sárgáját habosra keverni a vajjal,cukorral,vaníliás cukorral,majd a lisztet az összekevert sütőporral hozzá keverem szép simára és utána a tojás fehérjét amit előtte jó keményre felveretem lassan hozzákeverem.Sütöpapiros közepes tepsibe öntöm,megszórom a tetejét zsemle morzsával és a barackokat elosztva,kicsit benyomkodva ráteszem.Előmelegitet sütőbe teszem,majd leveszem kB.180 fokra és 25-30 ig percig sütöm,míg aranybarna nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése